Välkommen

Kontakt: linneaahlberg@hotmail.com

tisdag 6 september 2011

Hej på er!

Ny  duschad och fräsch från gymmet, och trött som en sengångare , nejdå inte riktigt men nästan, kommer ha träningsvärk i bröst musklerna imorgon det är nåt som jag kan lova, spanska glossorna är klara och jag börjar 8 imorgon istället för halv 1 vilket resulterar i att ja måste gå upp halv sju och ha en lektion och sedan ha håll i  3 och en halv timme + 1timme och tjug min till vilket är sammanlagt 4 timmar och 50 min håll timmar på en dag, suck!
å ni vet jag beställde ju smink från smink.nu? beställde i söndags och trodde att dom skulle skicka måndag eftersom det är ju vanlig arbetardag då, förväntade mig ju förstås att få det senast imorgon eftersom det tar 1-3 leveransdagar, men istället fick jag ett sms kl 7 där det stod att dom skickar den idag och att jag tidigast får varorna imorgon, man bli ju bara galen.


Inga kommentarer: