Välkommen

Kontakt: linneaahlberg@hotmail.com

tisdag 15 november 2011

jävla dag säger jag bara!

skulle ju som sagt ta bussen till skolan idag, aldrig gjort det ifrån kga, kliver på bussen kvart i sju, och frågar chauffören om bussen går till busstationen, och kinesen nickar och säger ja,självklart tror jag ju pått och sätter mig på bussen, tills jag plötsligt upptäcker, vart fan är jag? långt ut i bondeland på en lite grus väg och där sitter jag själv i hela bussen. så kliver en utvecklingsstörd på bussen och sätter sig precis bredvid som typ somnar och sitter och hänger på sättet över mig, jag tänkte va fan blir det :O   aa till slut frågar jag hur långt det är kvar och får till svar cirka 40 min, ja men lyckat, jag fick alltså sitta på bussen i cirka en timme, vilket resulterade i att jag kom 20 min försent till skolan, men inte nog med det, nej när jag skulle hem satt jag på bussen med väskan och datorn, tro inte fan att jag kliver av utan datorn, och upptäcker det när bussen kört iväg :O faaaan! ska iallfall iväg och hämta den om cirka 30 min, tur att ingen tog den :) jaa de var väl min dag, en rätt rörig sådan. snacka om misslyckad !










Inga kommentarer: