Välkommen

Kontakt: linneaahlberg@hotmail.com

söndag 25 mars 2012

helgen

har inte haft speciellt mkt tid för bloggen den här helgen, ibland är det bara skönt att inte öppna datorn, utan bara strunta i den ett tag, man har ju faktiskt ett liv också, iallfall tänkte jag berätta lite om helgen
Fredag: vart det ingen skola utan var ledig istället, ägnade förmiddagen åt och städa osv, framåt kvällen kom  nathalie och sofia för att kolla film och ha lite mys kväll.
Lördag:dvs igår ägnade jag åt lite jobb på förmiddagen, åkte in till nobelhallen  för att kolla på hockey tsm med bästa! satt på restaurangen där det serverades god mat, vart en väldigt lyckad match med tanke på att bik vann, framåt kvällen drog vi hem till rasmus för hans släkt kom och skulle fira han och hans lillebror, blev lite käk och efterrätt, snacka om att man var mätt, dock slutade väl kvällen inte så bra för mig, med tanke på att jag började känna mig dålig, så vaknade upp med feber idag, så blir att vila hela dagen så jag blir frisk, är så jäkla klen som åker på sån skit!



Inga kommentarer: