Välkommen

Kontakt: linneaahlberg@hotmail.com

tisdag 24 april 2012

Kvällen

ja då var första teori lektionen avklarad, och den gick ovanligt fort, rasmus mamma hämta upp mig efteråt och vi tog ut  ute möblerna, planterade blommor och rensade ogräs. har med andra ord fått en del gjort. solen värmde, så jäkla  underbart, nu kan väl sommaren komma hit och stanna?  dock så kommer jag väl ha as ont i ryggen imorgon. och om ni vill veta jag HATAR maskar. usscch ! kan va det äckligaste  som finns. blir att äta lite nu, och sedan hoppar jag i sängen.  tagga sovmorgon imorn, en lektion och sedan match på kvällen, jag morgon dagen ser ut att bli fin!

Föresten har ni sätt att jag ändrat om lite?  till vänster om bloggen kommer det att komma upp lite frågor då  och då. kan vara lite kul att se vad ni svara och så, så det vore ju inge fel om ni tog er tid  att besvara. dessutom har jag fixat en en translate knapp lite längre ner i bloggen till vänster, för mina utländska bloggläsrae , bra va? så nu kan alla som vill läsa på sitt språk. :)


Inga kommentarer: