Välkommen

Kontakt: linneaahlberg@hotmail.com

måndag 9 april 2012

Right now

Tar en liten paus från skrivandet utav min engelska uppsatts som handlar om djurplågeri, så himla hemskt! kan faktiskt inte förstå hur människor kan vara så grymma.
Igår åkte mammsen och jag in till Karlskoga för att ta ett halsprov, har ju haft ont i halsen och feber av och till i cirka 3 veckor, så det blir pensellin i nån vecka vilket betyder ingen träning på ett bra tag. vi drog vidare till ö&b för att köpa lite nödvändigheter så som schampo, lypsyl ,avsminknings servetter rollon osv sedan spenderade jag kvällen tsm med rasmus och kollade på big brother.
Idag har inte hänt speciellt mycket, duschat hämtat ut medicin och som jag sa tidigare skrivit uppsatts. får se vad resten utav dagen har att bjuda på, kanske blir lite solning om jag har tur och rasmus vill med . hoppas ni får en bra dag!


Inga kommentarer: