Välkommen

Kontakt: linneaahlberg@hotmail.com

onsdag 9 maj 2012

Vardaglig

Ja såhär ser jag ut en vanlig dag i skolan, svart skin jacka basic linne svarat jeans och vita converse. 
det är sjukt va tråkigt  klädd man är egentligen, tänker jämnt när jag är och shoppar att jag ska köpa mig någon färg klick men man lyckas alltid få med mig något svart hem,det blir alltid så, håller ni inte med?
Iallfall så slutade jag två timmar tidigare idag, hur skönt som helst, dock började jag kl 8 istället för halv 1 pga utav engelska nationella som var sjukt svårt, vill jag ens se resultatet? nja tveksamt!  
Resten utav dagen tänker jag inte göra ett pissss jag ni förstår det är sånt väder idag, föresten så kanske man skulle kunna försöka få med sig killen till sol studion skulle behöva få lite färg ! 



Inga kommentarer: