Välkommen

Kontakt: linneaahlberg@hotmail.com

onsdag 13 juni 2012

Fixat till brallorna

Jag gick upp till farmor för att få hjälp med att sy upp några byxor, så nu är det äntligen gjort och jag sliper gå runt med 10 cm för långa byxor. kan inte förstå varför affärerna bara säljer långa byxor ?jag blir galen. lat är man också som aldrig tar tag i grejer i tid!  Jag har ass träning värk i rumpan sen träningen igår och knarkar alvedon och voltaren för mina ben! skulle behöva lite motivation till att ta tag i träningen hemma, men jag lyckas aldrig hitta den någon stans, och om jag väl hittar den försvinner den lika snabbt, bara att inse att jag aldrig kommer att bli något tränings freak, behöver helt enkelt någon som tjatar för att jag ska få fingern ur arslet, aja nu ska ska jag sluta tjata om mitt intressanta liv, vi hörs imorgon puss!!


Inga kommentarer: