Välkommen

Kontakt: linneaahlberg@hotmail.com

tisdag 17 juli 2012

Nytt

Jag tog mig en lite cykel tur ner till samhället för att hämta ut två  packet som låg och väntade på att jag skulle hämta ut dem. det var min morgan väska som hade kommit och mina nagel grejer från nagelvaruhuset. medan jag ändå var ner i samhället passade jag på att sola en sväng, höll på att dö av värme slag, luftkonditioneringen  var inte vad den borde vara, får hålla mig till solstudions solarium där man inte ens svettas när man solar, hur skönt!  jag dog av lycka lite idag med, jag älskar att hämta ut grejer speciellt när man blir sådär extra nöjd när man öppnat och grejerna är mycket finare än man förväntat sig, sånt gör mig lycklig!  fick med test grejer från nagelvaruhust så som svart nagellack och guld dekoration till naglarna, stor plus för den snabba leveransen, var ju bara tvungen att testa grejerna, blev riktigt nöjd och kommer deffenetivt  att handla där igen !  nu har jag babblat tillräckligt ska hoppa i sängen, imorgon väntas jobb! 







Inga kommentarer: