Välkommen

Kontakt: linneaahlberg@hotmail.com

måndag 20 augusti 2012

-

Jag fick mig en riktig tanke ställare idag när lärarna började att prata om vad som krävs för att kunna söka in på olika program efter gymnasiet. det slog mig att man var tvungen att ha så pass höga betyg för att komma in på vissa program. helt sinnes om ni frågar mig. hade så stor lust att ta matte boken och pissa i den, men vad tjänar det till? det ger mig iallfall inte behörighet  till att söka in till de program som jag vill komma in på. när ja kom hem satte jag mig för att kolla olika program som intresserar mig, alla kräver minst matte c, skjut mig? men istället för att deppa kanske man ska ge det ett försök till, det är väl aldrig försent att ge det en andra chans? det suger att alla inte ska ha samma förutsättningar för att kunna lyckas och bli det man vill bli! men som sagt man kan inte vara bra på allt,även om man skulle vilja.  man måste försöka att göra sitt bästa även om det inte är nog bra.


Dagens klädsel

Inga kommentarer: