Välkommen

Kontakt: linneaahlberg@hotmail.com

söndag 5 augusti 2012

Curlformers

För ett tag sedan fick jag hemma mina curlformers. jag tänkte nu ta och berätta vad jag tycket om dem. 


Produkt: Curlformers
Betyg: 3/5

 det kanske inte världens mest genialiska idé men det funkar ju.  jag testade att sätta i curlformers i blött hår och ha dem under natten. när jag vaknade och drog ut curlformersarna hade ja faktiskt hyfsat fina lockar. curlformersen var dock alldeles för korta för mitt hår och lockarna gick ur efter bara någon timme, det kan dock bero på att jag har ganska långt och tungt hår. det var inte direkt något kanon köp för mig men det var värt ett försök. såg det som en bra ersättare för värme tänger som sliter något otroligt på håret, men som sagt det var inget för mig, tror att den funkar bättre på personer med kortare hår lockarna  håller sig förmodligen längre. 



Inga kommentarer: