Välkommen

Kontakt: linneaahlberg@hotmail.com

onsdag 12 september 2012

grejs

oj oj vilken hemsk uppdatering. men som sagt ja har bara inte orkat!!
det är mindre än 6 dagar till vi ska gå på hajk i fyra dagar vilket betyder ångest och panik, mamma och ja åkte in till karlskoga i går för att köpa lite grejer och sådär framför allt till hajken. hittade en del.gick upp tidigt idag för att öva på att gå med packning, väskan fick ett total värde på 12kg, tungt vill ja lova, proppa den full med massvis utav böcker,så förhoppningsvis ska jag väl klara av att orka gå 7 mil på fyra dagar, det är nog inte det som är problemet, det värsta är nog att det varken finns toa eller dusch, döööda mig någon! eftersom vi var lediga idag med passade jag och mitt hajk gäng på att köpa lite mat och sådär, ingen vidare lyx mat men vi överlever nog, resten utav dagen kommer att gå åt till plugg massvis med plugg!! 

Munkis med ros detaljer hittades på H&M:s sport avdelning

Grön sport-bh från stay in place

Rosa vattenflaska, aningen töntig, fast ändå så mig



Fin ram jag bara var tvungen att införskaffa.

köpte även lite annat grejs som sport strumpor handkräm osv, orka dock inte ta kort.

Inga kommentarer: