Välkommen

Kontakt: linneaahlberg@hotmail.com

fredag 28 december 2012

28 december

Ja nu var det ett tag sen jag skrev här! julen är över redan men på måndag vankas nyår! har fått fina julklappar som jag visar er sen, bla hela sex and the city boxen åh älska! sitter och kollar just nu. det är sjukt va mycket pengar man spenderar över julen, har varit i ullared  och spenderat några tusenlappar, köpt nyår klänning,nya jeans tröja och ja vetfan hur mycket jag köpt, lyckades få med mig en ny väska hem idag med, men den får jag vissa i ett annat inlägg. jag har även fixat ögonbrynen, format och färgat, och så lite percings på det! blev en forward tripel helix som ja visat er på en bild innan, gjorde faktiskt inte så fasligt ont faktiskt  jag har så mycket att säga att jag inte vet vart jag ska börja! iallfall så blev det utgång på juldagen, var ganska så kul faktiskt! drack jordgubbsvin och dansade, så kvällen vart helt ok.Detta inlägg blev himlans rörigt,får börja uppdaterar mera! aja hoppas ni haft en fin jul! =)






Åå fick denna bok utav mammsen och pappsen handlar om katie price mest känd som galmourmodellen jorden, älskar såna böcker måste läsa! :) fick även veckar klocka och pengar som ja önskade drar ju till london den 16 januari! längtar ihjäl mig!


Dålig bild men aa såhär blev det, ska bytta ut smyckena sen när dem är läkta :)






Inga kommentarer: