Välkommen

Kontakt: linneaahlberg@hotmail.com

måndag 20 maj 2013

Jag lever, jag uppdaterar bara väldigt sällan

Ja som rubriken lyder så är ja inte så väldigt bra på att uppdatera men det är som det är.
vet inte riktigt vart jag ska börja känns som jag gjort så mycket att allt inte riktigt går att skriva. har bland annat hunnit med att träffa Maria, vi gick och åt på som hemma och tog första mjukglassen mums.. har även varit i Örebro för att fixa hem det sista till lägenheten, dock fattas gardiner och blommor. men det får vi fixa senare.
 i veckan hade vi även studentmiddag, tillbringade även lördagen hos Sofia med god mat och frukt framför eurovision, och idag har jag varit till Kristinehamn på rosis hud och hem,gjorde trådning utav brynen färgade dom samt ögonfransarna, känns ganska fräscht inför resan på lördag, så slipper man ha smink på stranden. Dessutom gjorde trådning inte alls lika ont som plockning, kommer aldrig mer att plocka brynen.









Äckligaste jag någonsin har druckit! bläää



Inga kommentarer: