Välkommen

Kontakt: linneaahlberg@hotmail.com

tisdag 10 september 2013

10/9

sitter och kollar på geordie shore, Sofia gick för en stund sen och Rasmus ligger i sängen och sover, idag bjöd bästa sofia på pasta carbonara, sjukt gott, ska nog själv ta och göra det någon dag =) annars så har ja testa på solarierna som ligger vid frödingsplan, helt okej solarium, dock inte lika fint som där jag brukar sola, men det får duga. har även bakat en cheeskake med recept från Laila bakar, vart inte lika god som den såg ut på bilden med de gick ner, rasmus mamma och lillebror kom över också så det vart lite idol mys.
Nu funderar jag på om jag borde duscha eller sätta på ett avsnitt utav svenska hollywood fruar, missade de förut, så jag "måste" antagligen kolla på det, Gunilla är ju helt crazy, och det vill jag ju inte missa... ;) annars så längtar jag lite smått till imorgon, sandra och jag har bokat in oss på Burlesque så det ska bli spännande =)



  

Inga kommentarer: