Välkommen

Kontakt: linneaahlberg@hotmail.com

lördag 1 februari 2014

2/1

äntligen lördag! ska bara mysa idag äta taco och kolla film. har rensat i garderoben lite tvättat osv. 
har kollat lite på utbildningar jag vill gå också.. sist jag sökte gick det inge vidare, linjen  var inte alls mig och jag valde att hoppa av, men eftersom jag inte vill jobba som städerska hela livet så måste man ju läsa,har funderat lite och har faktiskt två linjer som jag är riktigt intresserade utav. det ena är apotekstekninker, jag tycker det verkar så himla kul att hålla på med läkemdel, hudvård försäljning och så har dom ju smink också vilket jag älskar. så jag tror det är något som skulle kunna passa mig. den andra linjen heter incoming turism och event, har ju tidigare jobba på camping vilket är en typ utav turism och jag tycket det var jätte kul, så det är också en linje som intresserar mig. dock står det att man måste ha yrkeserfarenhet osv.. måste kolla upp allt, men så ser iallafall mina framtida planer ut.. 





Inga kommentarer: