Välkommen

Kontakt: linneaahlberg@hotmail.com

lördag 22 mars 2014

Äntligen helg!

Som jag längtat!!
har inte gjort så speciellt mkt den här veckan, typ jobb, dans umgåtts med Sandra osv i torsdags gick vi dock på ribelles mingel event, det bjöds på bubbel,snittar,goodibags,live demos utav läppförstoring och diverse fillersbehandlingar, helt klart en lyckad kväll!  har inga direkta planer i helgen, utan tar det lite som det kommer, det ända som är planerat är kalas på söndagen och eventuellt lite shopping, annars blir det förmodligen bara att vila upp sig!
måste förresten  tala om hur förbaskat klantig jag är, innan eventet började svängde vi förbi mcdonals för att köpa lite mat då jag inte han äta innan. självklart så spiller jag på min vita tröja!! så typiskt mig. sprang in på lager157 och köpte en ganska så söt gammelrosa blus och slängde på mig den på parkeringen. folk måste trott att jag vara helt dum i huvudet, men hur som, nu i efterhand är det ju lite kul..










Inga kommentarer: