Välkommen

Kontakt: linneaahlberg@hotmail.com

torsdag 15 maj 2014

15/5

Underbart väder ute! ska snart ut och gå en power walk med sandra. 
sjukt trött i hela kroppen, behöver helg! dock ska jag nog jobba lite extra på lördag men det ska nog gå bra. pappa fyller 50 år på lördag med så vi ska ut och äta och lite sådär, och imorgon ska vi ut och svirra med jobbet så jag måste ta och tvätta lite kläder och kolla vad jag ska ha på mig. blir nog kalas bra iallfall ! ser fram emot den här helgen ! 

förövrigt så ägnar jag typ timmar framför ipaden och kollar på resor, vill så åka på sol semester, dubai, usa, Maldiverna och grekland vorre ju underbart.  får dock nöja mig med london så länge, ska försöka tvinga med rasmus på någon semester men han envisas om att inte följa med.. 





Inga kommentarer: